PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PLANMalaysia@Negeri Sembilan
JANUARI - DIS 2020
Bil |
Piagam Pelanggan |
Pencapaian (Peratus) |
Catatan |
1. |
Piagam Pelanggan 1: MENGURUSSETIAKAN MESYUARAT JAWATANKUASA PERANCANG NEGERI 3 Kali Setahun (KPI = 3 Kali Setahun) |
333.33% |
10 mesyuarat |
2. |
Piagam Pelanggan 2: MEMBERI ULASAN PERANCANGAN Tidak Melebihi 14 Hari Bekerja (KPI = 95%) |
96.00% |
436/454 permohonan |
3. |
Piagam Pelanggan 3: MENYELARAS PENYEDIAAN RT DAN RKK SERTA MEMANTAU PELAKSANAANNYA Berdasarkan Program Rancangan Malaysia 5 Tahun |
80% |
4 Rancangan pemajuan, RTD Kuala Pilah (70%), RTD Tampin (70%), RT MVV (90%) RKK Pesisiran Pantai Port Dickson (90%) |
4. |
Piagam Pelanggan 4: MENYEDIA/ MENYELARAS PELAN PROJEK KHAS Dalam Tempoh 60 Hari |
0% |
0 projek |
5. |
Piagam Pelanggan 5: MENGADAKAN MESYUARAT DENGAN KETUA UNIT PUSAT SETEMPAT (OSC) Setiap 6 Bulan |
100% |
2 mesyuarat diadakan |
6. |
Piagam Pelanggan 6: MENYAMPAIKAN KEPUTUSAN BERTULIS LEMBAGA RAYUAN KEPADA PERAYU DAN RESPONDEN Dalam Tempoh 10 Hari Dari Tarikh Keputusan Diterima Daripada Pengerusi Lembaga Rayuan |
100% |
4 Kes |
7. |
Piagam Pelanggan 7: MEMBEKAL MAKLUMAT PERANCANGAN (KATEGORI TIDAK TERPERINGKAT) Dalam Tempoh 5 Hari Bekerja |
100% |
15 data |
8. |
Piagam Pelanggan 8: TEMPOH MENUNGGU UNTUK MENERIMA LAYANAN KAUNTER DENGAN BERBUDI BAHASA Dalam Tempoh 5 Minit |
93.42% |
199/213 pelanggan |
9. |
Piagam Pelanggan 9: MEMBERI ULASAN PERANCANGAN KE ATAS PERMOHONAN PERANCANGAN TAPAK Dalam Tempoh 30 Hari Bekerja |
95.20% |
1223/1284 permohonan |
10. |
Piagam Pelanggan 10: MENGADAKAN SEBARAN RANCANGAN STRUKTUR NEGERI Dua (2 ) Kali Setahun |
100% |
2 |