PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN PLANMalaysia@Negeri Sembilan
JANUARI - MARCH 2019
Bil |
Piagam Pelanggan |
Pencapaian (Peratus) |
Catatan |
1. |
Piagam Pelanggan 1: MENGURUSSETIAKAN MESYUARAT JAWATANKUASA PERANCANG NEGERI 3 Kali Setahun (KPI = 3 Kali Setahun) |
100% |
3 mesyuarat |
2. |
Piagam Pelanggan 2: MEMBERI ULASAN PERANCANGAN Tidak Melebihi 14 Hari (KPI = 95%) |
98% |
167/717 permohonan |
3. |
Piagam Pelanggan 3: MENYELARAS PENYEDIAAN RT DAN RKK SERTA MEMANTAU PELAKSANAANNYA Berdasarkan Program Rancangan Malaysia 5 Tahun |
100% |
4 Rancangan pemajuan (RTD Jempol 100%, RTD Kuala Pilah 10%,RTD Tampin 10% dan RT MVV 70% ) |
4. |
Piagam Pelanggan 4: MENYEDIA/ MENYELARAS PELAN PROJEK KHAS Dalam Tempoh 60 Hari |
0% |
0 projek |
5. |
Piagam Pelanggan 5: MENGADAKAN MESYUARAT DENGAN KETUA UNIT PUSAT SETEMPAT (OSC) Setiap 6 Bulan |
50% |
1 mesyuarat diadakan |
6. |
Piagam Pelanggan 6: MENYAMPAIKAN KEPUTUSAN BERTULIS LEMBAGA RAYUAN KEPADA PERAYU DAN RESPONDEN Dalam Tempoh 10 Hari Dari Tarikh Keputusan Diterima Daripada Pengerusi Lembaga Rayuan |
0% |
0 Kes |
7. |
Piagam Pelanggan 7: MEMBEKAL MAKLUMAT PERANCANGAN (KATEGORI TIDAK TERPERINGKAT) Dalam Tempoh 5 Hari Bekerja |
100% |
10 data |
8. |
Piagam Pelanggan 8: MEMBERI LAYANAN KAUNTER DENGAN BERBUDI BAHASA Dalam Tempoh 5 Minit |
86.66% |
130/150 pelanggan |
9. |
Piagam Pelanggan 9: MEMBERI ULASAN PERANCANGAN KE ATAS PERMOHONAN PERANCANGAN TAPAK Dalam Tempoh 30 Hari |
100% |
192 permohonan |
10. |
Piagam Pelanggan 10: MENGADAKAN SEBARAN RANCANGAN STRUKTUR NEGERI SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SETAHUN. Dalam Tempoh Tiga Puluh (30) Hari |
100% |
Taklimat kepada pelajar Uitm Shah Alam dan Iut, Sri Iskandar pada 26 Mac 2019 di Bilik Kenanga,Wisma Negeri. |